مهندس کوچک

مهندس کوچک

نوشته ها و تحقیقات و آرزوهای یک دانش آموز دبیرستانی از کلاس هشتم
مهندس کوچک

مهندس کوچک

نوشته ها و تحقیقات و آرزوهای یک دانش آموز دبیرستانی از کلاس هشتم

مونوپولی کارتخوان دار

در جهانی که سرعت در آن حرف اول را می زند، حتی بازی ها نیز از تکنولوژی و افزایش سرعت عقب نمی مانند. در نسخه ی جدید بازی مونوپولی ویرایش بانکداری حرفه ای، بدترین قسمت بازی روی تخته که همان کاغذهاست از بین می رود و به جای آن از کارت های اعتباری که با یک دستگاه ATM کوچک اسکن می شوند استفاده خواهد شد. همراه دیجیناکو باشید.

آیا چیزی بدتر از این در یک بازی مونوپولی هست که شما بازیکن دیگری را ورشکست کنید تا بدانید آیا پول پنهان دیگری در اختیار دارد یا خیر؟ اما حالا این اتفاق با نسخه ی جدید این بازی نمی افتد و آن هم بخاطر کارت های اعتباری و طراحی یک دستگاه ATM برای آن است.

در حقیقت این روش سرعت بازی را بسیار بالا می برد.

دستگاه ATM این بازی نه تنها قابلیت اسکن کارت اعتباری هرکدام از بازیکن ها را داراست بلکه می تواند تمامی کارت های شانس و کارت های املاک بازی که هرکدام یک بارکد خاص دارند را اسکن کند.

و اما نحوه ی بازی با مونوپولی ۲۰۱۶



اگر یک بازیکن قصد خرید ملکی که روی آن قرار گرفته را داشته باشد، ابتدا باید کارت اعتباری خودش و سپس کارت املاک مورد نظر را اسکن کند در نتیجه به طور اتوماتیک مبلغ ملک از حسابش کسر خواهد شد.

همچنین اگر بازیکن a روی ملک خریداری شده توسط بازیکن b قرار بگیرد باید به او اجاره پرداخت کند و برای این کار بازیکن a ابتدا کارت اعتباری خودش و سپس کارت املاک مورد نظر را اسکن می کند تا اجاره بها از حسابش کسر گردد و به حساب مالک (بازیکن b) واریز شود.

بعلاوه، برای از بین بردن یکنواختی و ایجاد نوسان در بازی، کارت های شانس جدید به نام Life Events که می تواند در طول بازی اجاره بها ایجاد نماید تعبیه شده است.

آخرین نسخه ی مونوپولی ویرایش بانکداری حرفه ای، پاییز آینده با قیمت ۲۵$ در دسترس خواهد بود. این بازی می تواند مقدمه ای در یادگیری صحیح ذخیره کردن پول و سرمایه گذاری آن در جای مناسب برای هزاران کودک باشد.

نظر شما درباره ی پیشرفت بازی ها با تکنولوژی چیست؟


الکترونیک

                                ØªØµÙˆÛŒØ± مرتبط


من به رشته ی الکترونیک علاقه ی خاصی دارم اگر شماهم به این رشته علاقه دارید . میخام برای شما در مورد این رشته ی جذاب توضیحاتی بدم.   

الکترونیک در اوایل قرن بیستم از کلمه الکترون گرفته شده است الکترون ها ذرات ریزی در اتم می باشند

که با بار الکتریکی منفی به عنوان ذرات بنیادی به دلیل نداشتن اجزای کوچکتر شناخته می شوند.

 

جریان الکتریکی

الکترون ها در برخی مواد (رسانا ها و نیمه رسانا ها) می توانند راحت تر جابجا شود

با جابجایی الکترون ها که بار الکتریکی منفی دارند در سیم بار الکتریکی جاری می شود

که به آن جریان الکتریکی گفته می شود.

 

جریان الکتزیکی

واحد جریان الکتریکی آمپر می باشد و می توان مقدار این جریان را با وسیله ای به نام آمپرمتر اندازه گیری کرد. 

ادامه مطلب ...